Wartość budżetów przeznaczanych na sponsoring w Polsce wynosi około 1,5 mld PLN rocznie. Największe wydatki na tę formę promocji ponoszą spółki z udziałem Skarbu Państwa z branży energetycznej (19,7%), paliwowej (18,7%) i chemicznej (9%). Sponsoring przez spółki z udziałem Skarbu Państwa jest kwestią szczególnie wrażliwą, odbywa się bowiem za pieniądze należące, przynajmniej w teorii, do wszystkich obywateli.
Zapraszamy do zapoznania się z programem szkolenia "Kontroling działalności sponsoringowej", które pomoże Państwu zapobiec ryzykom związanym z realizacją działań sponsoringowych.
- Umowa sponsoringu – czym różnią się świadczenia od praw i co z tego wynika?
- Zobowiązania sponsorowanego względem sponsora w świetle dyrektyw regulujących działalność sponsoringową w spółkach z udziałem Skarbu Państwa
- Wycena oferty sponsoringu – realna wartość propozycji sponsoringowej w stosunku do oczekiwanego wkładu finansowego sponsora
- Metody szacowania zwrotu z inwestycji sponsoringowych
- monitoring mediów – przydatne narzędzie czy źródło fałszywych danych?
- ocena wiarygodności sprawozdania z wykonania umowy sponsoringu dostarczanego przez sponsorowanego
- analiza celowości umów sponsoringowych jako weryfikacja finansowej zasadności podjęcia działań sponsoringowych, kontynuowania lub ich zaprzestania
- Efektywność działań sponsoringowych - rzeczywisty instrument kontroli wydatków na działania sponsoringowe czy wyłącznie forma asekuracji?
- Jak sprawdzić sprawdzającego – wiarygodność „analiz efektywności” przeprowadzanych przez firmy świadczące usługi jednocześnie dla sponsorów i sponsorowanych
Szkolenie ma charakter zamknięty.
Szczegółowych informacji udzielamy po zapytaniu mailem na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.